آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آرمیتا دختراهورامزدا

2سال پیش

1390/5/12 11:43
نویسنده : محبوب
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانمی خوبی مامانی فردا 24 ماهت رو پر میکنی و 2 ساله میشی مامانی هنوز باور نمی کنه که دختر کوچولوش انقدر بزرگ شده که به این خوبی حرف میزنه تصمیم میگیره غصه مامانی رو میخوره و باهاش همدردی میکنه کمک مامانی و امید اون الهی به فدات خیلی خیلی دوست دارم عزیز دلم شیرین زبونم 2سال پیش مثل امرزو تو بیمارستان بستری شدم برای اینکه فردا بتونم روی ماهت رو ببینم دلشوره عجیبی تو وجودم بود برای همه مسائل ولی دیدن تو و داشتنت از همه برام شیرین تر و بهتر بود طوری که همه دردها و اتاق عمل و بقیه چیزها اصلا برام مهم نبود فقط و فقط وجود نازنین تو اینکه سالم به دنیا بیای و مامانی صدای قشنگ گریه ات رو بشنونه و بتونه تو بغلت بگیره و بوت کنه  خدارو صد هزار مرتبه شکر که الان دارمت و صحیح و سلامت پیشمی و هرروز بغلت میکنم و بوست میکنم و بوت میکنم آخه میدونی بوی تو خیلی شیرین و خوب بعضی وقتها دوست دارم که بخورمت از بس که عزیزی برام . وقتی که مامانی گریه میکنه یا دردی داره با اون زبون شیرین و کوچولوت میگی مامان محبوبی غصه نخور و با دستهای ناز کوچیکت اشکهام و پاک میکنی باور کن با این کارات همه غصه هام رو فراموش میکنم تو تمام امید زندگی و شور و شوق زندگی من و باباحمیدی هستی خدا کنه که قدر این لحظه های تو رو داشتن رو بدونیم و بتونیم با کمک خدای مهربون سالم و صالح بزرگت کنیم همیشه دوست دارم عزیزم عشق کوچیک من آرمیتا خانمی مامان تا ابد برام بمون مثل الان که هستی.....

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)