آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آرمیتا دختراهورامزدا

فقط خودت خدا

1392/2/22 9:49
نویسنده : محبوب
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدا جونم امروز قد همه دنیا دلم گرفته . خدایا خوبم خدایا مهربونم به داد من ودختر گلم برس آخه آرمیتا کوچولو دلش نمیخواد که مهد کودک بره هر روز گریه میکنه و توی خونه برای هر چیز بهونه میگیره خدا جونم به من یه صبر خیلی خیلی بزرگ بده که به عنوان مامان آرمیتا بتونم این روزها واین بحران رو پشت سر بزارم من باید انقدر قوی باشم که بتونم به بچم آرامش بدم امروز صبح سفت به مامانی چسبیدی و از بغلم پایین نمی اومدی همون طوری بردمت مهد اشکات صورتم و خیس کرده بود قلبم داشت از جا کنده میشد نمیتونم باید تحمل کنم ولی نمیتونم اشکهای گوله گوله اش رو ببینم و بی خیال باشم خدا جون کمکم کن دلم داره از غم و غصه دل کوچیک آرمیتا پاره پاره میشه آخه اگه حرفهام و به تو نزنم به کی بگم همه میگن این عادی باید یه مدت همین طوری بره تا عادت کنه خوب آره شاید این درست ولی من چقدر طاقت دارم که ناراحتی و غصه خوردن خانم کوچولو  رو ببینم و تحمل کنم خدایا تو که به مادرا این مهر زیاد به فرزند رو دادی طاقت تحمل ناراحتیشون روهم بده یا لااقل هر چه زودتر آرمیتای من و آروم کن بهش صبر بده به مهدش علاقمندش کن کمکش کن که انقدر ناراحتی نکنه دیشب اشک میرخت و میگفت نمیخوام صبح بشه نمیخوام برم مهد وای چی به من گذشت . خدا جونم این دوره رو هر چه کوتاه تر کن و به ما کمک کن تا این بحران رو طی کنیم متاسفانه بابا حمید هم اصلا نمیتونه تو این وضعیت به دادمون برسه واقعا نمیدونم چیکار کنم الان فقط میتونم اشک بریزم و هر چی دعا که بلد بودم و بخونم پریشب تا صبح بیدار موندم و همه دعاها رو خوندم به این امید که بهتر شی مامان جان خیلی برات ناراحتم خدایا ازت میخوام تا قلب و روح و جسم دختر گلم در آرامش و خوبی و خوشی باشه هر کاری که از دستم بربیادمیکنم برای خانم کوچولوم خدایا خیلی خیلی کمکم کن جز تو کسی روندارم که به دادم برسه همه سعی میکنند که کمک باشند ولی اصل ماجرااونچیزی که تو خونه ما میگذره و بین من و دخترم و قلب کوچیکش هیچ کس این حس و نمیفهمه جز تو پس فقط خودت کمکمون کن الو خدا صدام و میشنوی دوستت دارم همیشه کمکم بودی اینبار هم کمکم کن خواهش میکنم میدونی که الان هیچ کاری دیگه ای ازم برنمیاد هیچ کس نیست که کمکم کنه فقط تو خدای من فقط تو ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)