آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

آرمیتا دختراهورامزدا

تولد بابا حمید

1392/2/28 11:15
نویسنده : محبوب
359 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گریو مامانی سلام

الهی فدای همه بهونه گیریهات بشم که نمیخوای بری مهد و میخوای که من بمونم خونه پیشت ولی خوب حیف که نمیشه مامانی هم دوست داره که همیشه پیش تو باشه الهی فدات شم باید بری مهد و بعدم پیش دبستانی و مدرسه نمیشه که تا ابد همیشه بمونیم تو خونه پیش همدیگه

امروز روز تولد بابا حمید صبح طبق معمول برای رفتن به مهد بهونه گیری کردی و داشتی حسابی گریه میکردی.وقتی بهت گفتم که امروز تولد بابا و بعدازظهر میخوام کادو و کیک بخرم بیارم برای باباتولد بگیریم یه کم آروم شدی و خدارو شکر بدون گریه تا مهد باهام اومدی از ذوق تولد قربونت برم که همیشه عشق این چیزها رو داری تولد بگیریم برای هر کی که باشه تو خوشحالیش و میکنی

(یه خبر در گوشی هم دارم برات فکر کنم به زودی البته شاید یه اتفاقای خوب بیافته و مامانی فعلا با سارا صحبت کرده اونم 90 درصد موافق بود فکر کنم منتظرم ببینم چی میشه )

الهی صد سال زنده باشی و خدا بابا حمیدی رو هم برامون حفظ کنه .

بابا حمید جونم تولدت مبارک خیلی خیلی دوستت دارم

نایت اسکین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)