آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

آرمیتا دختراهورامزدا

چهارساله شدی عزیزم

1392/5/7 14:12
نویسنده : محبوب
683 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک

 

دختر گلی مامانی دیگه واقعا خانم شده یه ٥ مرداد دیگه و یه دختر ٤ ساله خدا حفظت کنه عزیزم خیلی از داشتنت خوشحالم و خدارو شاکر هر سال که این روز میاد خاطره به دنیا اومدنت و مرور میکنم و از همه لحظه های شیرینش لذت میبرم چه روزایی بود سرمست از داشتنت و بهترین حس یعنی مادر شدن. خیلی خیلی دوستت دارم کوچولوی من با تمام وجودم همه بهترین های دنیا رو برات آرزو دارم.

امسال روز تولدت شنبه بود تو خانم گل با مامان اومدی اداره خیلی دوست داری که بیارمت اداره کلی هم خوش گذروندی و یه هدیه خیلی قشنگ هم از رئیس مامانی آقای دکتر ضرغام گرفتی خوش به حالت خانم گلی ..

 

چون ماه رمضون و هوا خیلی گرم قرار شد که جشن تولدت و دیرتر برات بگیرم احتمالا خونه مامان جون اینا و با تم کفشدوزکی به امید خدا

پیامکهای تبریک تولدت به ترتیب

این پیام خاله فاطی بود (( چه خوب شد که آمدی و چه خوب ترکه دنیای ما شدی آرمیتای عزیزم تو فرشته مهربانی هستی که با لبخندت شادی رابرای مان آوردی دسته گل خاله تولدت مبارک انشالله صد و بیست ساله بشی))

باران کوچولو - زندایی فاطمه ((سلام آرمیتا جون من باران کوچولوام  اس دادم تولدت فرشته خانومه عمممو تبریک بگم عزیم دوستت دارم))

دایی علی رضا (( سلام مامان آرمیتا آبجی خودم . تولد عشق داهعلی مبارک باشه . قشنگترین و بهترین اتفاق تو دنیا مال شما دو تا باشه . دوستتون دارم      بوس س س س س س س س س ...))

دایی ممد (( نون و پنیر و اردک آرمیتای خوشگلک تولدت مبارک (:  ))

زندایی جمیله(( سلام آرمیتا کوچولو تولدت مبارک امیدوارم همیشه لحظه هایت سرشار از شادی باشه. خنده از لبت هیچ وقت محو نشه.دوستت دارم ))

خاله پروانه(( سلام دوست عزیز تولد دختر گلت مبارک باشه از طرف من ببوسش))

مامان جون و بابا جون هم تلفنی تبریک گفتن و قول دادن یه هدیه خوب برای جشن تولدت برات بخرند.

کلی هم پیغام از طرف خاله آزاده - عمه لیلا- خاله نغمه- خاله مهتاب- چند تا از همکارای مامان و یه پیغام مخصوص و خوشگل هم از طرف خاله بیتا داشتی که تو فیس بوک مامان برات گذاشته بودند

دخترم قدر این همه عشقی رو که دیگران بهت دارند بدون دوستشون داشته باش و تو همه مراحل زندگیت با این عشق و گرمی به خوبی زندگی کن ... من بهترینهای دنیا و بهترین دوستها رو برات تو تمام مراحل آرزومندم و همیشه دعا میکنم تا به معنی واقعی خوشبخت باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)