آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آرمیتا دختراهورامزدا

ماه 17 زندگیت

1389/10/5 12:07
نویسنده : محبوب
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل باغ زندگیم عزیزترینم شیرینترینم جوجه کوچولوی مامان که امروز وارد ماه هفدهم از زندگی قشنگش شده مبارک باشه مامانی الهی صد ساله شی نه صدو بیست ساله شی تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک

امروز یکی از همکارا تو نمازخونه پرسید خانم دیدار دخترت چند وقتش منم  خیلی جدی  گفتم امروز 16 سالش و پر کرد و 17 ساله شد خودم یهو جا خوردم همکارمم خندید و گفت چقدر زود دختر گلت بزرگ شد ما نفهمیدیم خلاصه اینکه مامانی دیروز یه دفعه بزرگت کرد الهی که گلم 16 ساله و 160 ساله شی و همیشه سلامت باشی . این ماه از زندگیت رو هم به خوبی سپری کنی و سلامت بمونی . دوست دارم شیرین زبون مامانی .

 این شبها که عید کریسمس مسیحهاست شبکه های ماهواره اکثرا برنامه هایی با این حال و هوا نشون میده توهم خیلی از این زرق وبرق و بابا نوئل و آهنگهاش خوشت میاد . تو یه برنامه که داشت بارش برف و نشون میداد و گوله برفی بهم پرتاب میکردن خیلی تعجب میکردی آخه قربونت برم تو عمر قشنگت هنوز یه برف ندیدی که بدونی چیه خدا کنه تهران یه برف حسابی بیاد تا هم بریم برف بازی و یه آدم برفی خوشگل برات درست کنم تو هم برف و تجربه کنی ....

 

 

 سال نو میلادی مبارک یه سال خوب و خوش و سپری کنی گلکم . به قول مهدی خاله وقتی که کوچیک بود کریسماستت مبارک

 

 

پریشبی شهناز خانم و مریم خونه ما بودند داشتیم طبق معمول حرف تو و شیرینکاریات و میزدیم و تعریف میکردیم من زدم به تخته اپن که مثلا چشم نخوری بلافاصله خودتم اومدی و تند تند زدی به تخته همه حرفهارو هم که سریع میزنی قربونت برم که طوطی وار حرفها رو تکرار میکنی و همه کارارو هم سریع یاد میگیری . دیشب رفته بودیم با مامان جون و بابا جون دکتر تا اونا رفتن مطب برای اینکه حوصلمون سر نره من و تو هم رفتیم یه کم مغازه ها رو تماشا کنیم و خیابون گردی کردیم از جلوی هر مغازه که رد میشدی کلی قربون صدقت میرفتن با اون راه رفتن خوشگلت و اون پالتوی قرمز خیلی خواستنی میشی همه هی میگفتم چه دختر شیرینی چه خانم قشنگی یکی هم گفت خانم شنل قرمزی کجا میری به بعضی های که سیام هم میگفتی و بیشتر شیفتشون میکردی خلاصه اینکه من همینطور باید جواب مردم و میدادم و وقتی برات آرزوی سلامتی میکردن تشکر میکردم در عرض چند دقیقه کلی عمو و خاله پیدا کردی قربونت برم مامانی از بس که دوست داشتنی هستی آخه تو ..........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)