آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آرمیتا دختراهورامزدا

1
2

3 کلمات جدید

1389/10/21 12:09
نویسنده : محبوب
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجو کوچولوی مامانی

اولین برف زمستونی بارید و همه جاهارو سفید کرد صبح که رفتیم خونه باباجونی صورت گلت و رو به آسمون میگرفتی و  برف که رو صورتت میشست کلی ذوق میکردی قربون او حس پاک و قشنگت برم عزیزم......

 

                 

بعضی از روزها که صبح میدمت مامان جون خوشرویی و بای بای هم میکنی و منم قربون صدقت میرم و میام ولی بعضی روزها مثل امروز گریه میکنی و میخوای که نری کاش میدونستی با این کارت با دل مامانی چیکار میکنی همینجوریم دل کندن ازت برام  خیلی سخت وای به حال اینکه گریه هم بکنی دل مامانی حسابی میگیره

شکلک های ناز و کارتونی حیوانات  

دیشب که میخواستم ازت عکس بگیرم خودت قشنگ ژشت میگرفتی دیگه داره بزرگ میشی همه حرفها رو هم میفهمی خیلی خوشم میاد که حرف گوش کنی نمی دونی وقتی که یه چیزی بهت میگم و تو خانمی هم گوش میدی چقدر خوشحالم میکنی دورت بگردم عزیزکم حالا دیگه وقتی روزا زنگ میزنم خونه باباجونی که حالت و بپرسم کلی با مامان حرف میزنی منم اینور دلم ضعف میره واسه اون حرفت زدن قشنگت اول یه سیام با نازوکلی ادا که خیلی به من میچسبه بعدم که (ماما - دایی - عیی- باباجو- به به - جوجو- پیشی )پشت سر هم میگی و گزارشت میدی منم که هرچی ازت بپرسم سریع تکراش میکنی میگم بازی کردی مامانی زود میگی (باسی) میگم چی خوردی میگی (میمه یا شوپ) کم نمیاری ماشاله  بعدم که من میگم مامانی دلش تنگ شده واسه دختر نازش  ویه عالمه ماچ ماچت میکنم و میگم زود زودی میام و یه هام گنده میخورمت دلت ضعف میکینه و میخندی با کلی قول و قربون صدقه رفتنای من و اینکه قول میدم زود بیام پیشت بریم خونه بریم پیش پیشی رضایت میده که بری اونم نه همیشه بیشتر اوقات یا من قطع میکنم یا تلفن و مجبور میشن ازت بگیرن الهی دور مهربونیت بگردم به خدا منم بیشتر از تو دلم میخواد که صد سال تلفن دستم باشه  و صدای نازت که برام تو دنیا قشنگترین طنین رو بشنوم اما خوب اینجا سرکارم کلی کار دارم کوچولو ی من ....عشق کوچیک مامان که برام بوی خدارو میدی وقتی اینو میگم و بوت میکنم بهترین دقایق و لحظه های زندگیمو دارم تو هم صورتت و به صورت مامانی میچسبونی و آروم تو بغلم میمونی و هیچی نمیگی گل خوشبوی خدا دوستت دارم

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

 

دیگه  همه چی میگی طوطی خانم حالا دیگه بیشتر خواسته هات رو با حرف زدنت بطوری که خوب متوجه شیم میگی . تا آرم شبکه من و تو میاد تو سریع میگی 2   (من و تو 2) - حمیدم که از سرکار بیاد زودی شروع میکنی میری کنارش و خودت و واسش لوس میکنی بعد دست میندازی گردنش و با حرکاتت واون لحن قشنگت میگی بییم دد - دد هم که میگی منظورت تو اتاق خودت که بری بابایی بگیریت جلوی ویترینت تا هم کتاباتو هم وسایل دیگرو برداری و اونجارو خلاصه خوب بهم بریزی منم که باید هی رد دستت و پاک کنم و وسایل و دوباره مرتب کنم ولی خوب از بس این کارو تکرار کردی دیگه اون چیندمان و نداره چند شبی که داریم حواست و پرت میکنیم تا یادت بره بری دد و همه چی رو بهم بریزی فکر کنم یه کمی هم موفق بودیم گول زندنت کار ساده ای نیست چون دخملی مامان خیلی باهوش ولی خوب چون خیلی خانمی و خیلی هم بازی رو دوست داری با یه سرگرمی دیگه و حتی با آب بازی تو حموم اون دد رو فراموش میکنی ....

تازگیها یادت دادم که بعضی از لباساتو خودت در بیاری چقدر ذوق میکنی بعدم مرتبشون میکنی و میبری میزاری رو مبل البته تا آخر شب که بخوابیم بیشتر لباسهای کشوت و بیرون میاری و یکی یکی سعی میکنی که بپوشی الان خیلی دوست داری که این کارو انجام بدی مامان جونم میگفت تو خونه لباسای ساکتو میریزی بیرون و شروع میکنی به پوشیدنشون یا میری جورابای مامانی رو برمیداری پات  میکنی. دیشب پشت تلفن برای خاله عکسهای مجلت و توضیح میدادی ویکی یکی میگفتی نی نی و میمه و حیوونای بزرگ هم که صداشونو درمیاری (هوااااااااااا) خیلی باحال میگی  . دیشب بابایی تو کانالها دور میزد یه کانال یه آهنگ از اندی میخوند همونجا که وایستاده بودی شروع کردی به رقصیدن خیلی اروم و بی صدا ماهم نگاهت میکردیم و هیچی نگفتیم چه اداهای شیرینی در میاری با اون دستهای کوچولو و پاهای قشنگت الهی فدات شم من که تو دلم یه کارخونه قند آب شده بود وخیلی خودداری کردم که نگیرمت و نخورمت البته این کارو بعداز تموم شدن آهنگ کردم شیرینکم خواستنی بودی حالا بیشتر هر روز که میگذره شیرین تر میشی خدا حفظت کنه مامانی که انقدر خانومی - هر وقت یه کار خوب میکنی حتما باید برات دست بزنیم اگه یادمون بره خودت برای خودت دست میزنی الهییییییییی فدای اون دست زدنت گلکم وای الان که دارم برات مینویسم دلم میخواست اینجا بودی و یه چلوندن حسابیت میکردم یه ماچ گنده ه ه ه ه ههههههههههههه

 

آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز

    اینم بعضی از کلماتی که میگی

اتون (کارتون)  -  شام- بییم (بریم) - یفت (رفت) - مینوش(مهرنوش) - عمی(عمه)- شیل (فیل) - دنده (گنده) - تخیش(تخس) - بیدیر(بگیر) - دستی( هم دستکش هم کرم دست که میزنی ) - پاشتیل(پاستیل) - اسب - هاپ هاپ(هاپو) - ددوش (خرگوش)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)