آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آرمیتا دختراهورامزدا

دومین سال که مامانم روزم مبارک

1390/3/3 12:24
نویسنده : محبوب
161 بازدید
اشتراک گذاری

سایت آپلود عکس و آپلود سنتر فایل ایران بلاگ 

 


نازنینم تو هم روزی مادر خواهی شد قدر خودت رو بدون که بهتر و برتر از مادر در عالم نیست


Clip Art

مادر ....... تو یی باران عطوفت و مهربانی ، تو یی پناهگاه و مرهم دل خسته ام..... تو یی آرام جانم ..... دستان پر مهرت را میبوسم که بر روزهای گذشته ام بردبار و صبور بودی و بر روزهای نیامده ام نگران و دلواپسی ......
مادرم ای زیباترین واژه هستی...... نیازمند عشق بی پایانت هستم .......محتاج نگاه پر مهر و دعای خیرت هستم ......زیباترین لحظه ها را برایت آرزومندم که زیباترین لحظه های عمرت را به پایم ریختی...... روزت مبارک مادرم .... دوستت دارم ........... دوستت دارم ......... دوستت دارم ................

سایت آپلود عکس و آپلود سنتر فایل ایران بلاگ

سلام دختر شیرینم امروز روز تولد حضرت زهرا(س)و روز مادر از  وقتی که خدای مهربون تو کوچولوی عزیز تر از جان رو به من هدیه کرده منم شیرینی مادر شدن رو چشیدم و خیلی خیلی بیشتر از قبل قدر مامان جون که مامان اول تو هم محسوب میشه رو میدونم نمی دونی چقدر خیالم راحت که تو پیش مامان جون و باباجون هستی و از محبت سرشار اونها برخورداری گاهی اوقات با اینکه خودم خیلی دوست دارم و از هیچ کاری برات دریغ نمی کنم فکر میکنم که مامان جون و بابا جون تورو حتی بیشتر از من دوست دارند واقعا خوش به سعادتت که دو تا مامان داری اینم از موارد خوشبختی یه آدم که تو عسلی من شانس داشتنش رو داری دیروز از طرف آرمیتایی یه هدیه خوب برای مامان جون خریدم و تقدیم کردیم امروز هم من و دایی ها و خاله ها قرار بریم برای تبریک روز مادر و هدیهمون رو که باهم خریدیم تقدیم مامامان جون کنیم تو هم که برای مامانی بهترین هدیه خدایی و من خوشبختم که تو رو دارم عزیز دل مامانی به امید روزی که خودت یه مادر شی وخدا یه کوچولوی شیرین مثل خودت بهت بده آمین...........

سایت آپلود عکس و آپلود سنتر فایل ایران بلاگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)