آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آرمیتا دختراهورامزدا

21 ماهه شدی عزیزکم

1390/3/7 10:36
نویسنده : محبوب
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلی خانمی قربون اون شیرینیات ماچ کردنت لوس کردنات که چشماتم با ناز میبندی و یه جور نازی به مامان زیر زیرکی نگاه میکنی پنجشنبه ٢١ ماه از زندگی قشنگ و شیرینت گذشت و خانمی من وارد ماه ٢٢ روزگار قشنگش شده امیدوارم که این ماه هم برای گلی خانمی من سرشار از خوبی و سلامتی و کارهای جدید و حرفهای جدید باشه گرچه فکر میکنم که حرفی نمونده که شما بلد نباشی بزنی چون خیلی خوب و واضح صحبت میکنی و همه چی میگی الهی جونم به فدات که بیشترین انگیزه رو برای کار و زندگی به من میدی خیلی دوست دارم خوشگلکم

غذایی که خیلی دوست داری سوپ   بابایی رو ٥ تا دوست داری عددت از ١٠ به ٥ تبدیل شدهلبخند تو عروسکات آنی رو بیشتر از همه دوست داری   عددهارو همراه ما میشمری و میچینی و تکرار میکنی خیلی خوب با توان بالا و مسلط تر از همیشه از پله های بالا میری  تاب بازی و سرسری رو خیلی دوست داری  وقتی خونه پیش خودمی ازت میپرسم مامان جون کجاست میگی سرکار 

دوست دارم عزیزم خیلی مراقب خودت باش هزار تا بوسسسسسسسسسسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)