آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

آرمیتا دختراهورامزدا

نی نی خاله بیتا

1390/9/26 11:26
نویسنده : محبوب
610 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلی مامان سلام خوبی عزیزم همیشه سلامت و پاینده باشی

روز چهارشنبه صبح نی نی خاله بیتا هم بدنیا اومداسمش هم آرتین خان

آرتین کوچولو خاله فرشته آسمونی به زمین خوش اومدی پسرم 

 شکلکهای جالب آروین

 

تولدت مبارک آرتین کوچولو

  متاسفانه ما نتونستیم بریم دیدنش ولی وقتی به تو گفتم که نی نی خاله بدنیا اومده همون موقع زود گفتی مامانی لباسام و بپوش بریم پیش نی نی .خیلی شیرین و بامزه میگفتی کوشو لو موشولو نی نی

خاله بینا میگفت آرمیتا باید عروس من بشه حالا دیگه دو تا پسر دارم اگر خواست بزرگتر باشه زن آرین و اگه کوچیکتر باشه زن آرتین بشه ......... چی میشه من بشم مادرزن و خاله بینا مادر شوهر خدا بدادمون برسه.ما که هر دو از خدامون تا خدا چی بخواد تا اون موقع ............

این روزها همش برف میباره و هوا خیلی سرد برای همین ما هم کمتر از خونه بیرون میریم و مامانی و گلی با هم تو خونه حسابی بازی میکنند قربون اون ریسه رفتن و خنده های قشنگت وقتی داری بازی میکنی خیلی دوست دارم عزیزم

 

یه عالمه بوس برای کوچولوی خاله و آرمیتا خانمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

روح انگیز مامان سیاوش کوچولو
28 دی 90 9:16
سلام عزیزم قدم ارتین کوچولو مبارک ایشالا زیر سایه پدر و مادرش ......عزیزن دوست داشتید برای دوستی وبلاگی سری به من و پسرم بزنید خوشحال میشیم