آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آرمیتا دختراهورامزدا

اتاق خواب خودت

1390/11/5 10:30
نویسنده : محبوب
183 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم عزیزم کوچولوی مامانی سلام

 

اول ازهمه دوستت دارم از این جا تا آخر دنیا

عشق مامانی قربون همه خوبیهات برم همش فکر میکردم چقدر سخت که بخوام تورو برای خواب از خودمون جدا کنم ولی خدا رو شکر انقدر خانومی که خیلی راحت این قضیه رو قبول کردی الان درست یک هفته است که خانمی تو تخت خوشگلش تو اتاق خودش تنها میخوابه دو شب اول مامانی هم با شما تو اتاق خوابید ولی بعدش دیگه خودت تنها موندی خیلی هم اتاقت رو دوست داری البته من هم تمام سعی ام رو کردم تا فضای دوست داشتتی تر و باب طبع دختر گلم رو براش فراهم کنم کلی هم وعده و عید جایزه های خوب و بزرگ و قشنگ گرفتی که اولیش رو دو شب پیش تو تختت زیر پتوت گذاشتم و کلی هم ذوق کردی انقدر هم بلایی که میگم این کادو رو تختت بهت داده چون خیلی دوستت داره و خیلی خوشحال که تو توش میخوابی و شبها همش پیشش هستی ....... میگی مامانی خودت جایزه رو خریدی گذاشتی تو تختم ....... البته حالا که پیش ما نیستی من و بابایی تا صبح چند بار میایم بهت سر میزنیم و حسابی مراقبت هستیم . 

دیروز با هم کتلت درست کردیم کتلتی که خانمی درست کرد فکر کنم یه 5 ضلعی کاملا نام منظم بود خیلی خوشگل شد وقتی که سرخ شد

شهادت امام رضا (ع) تو تلویزیون حرم رو نشون میداد و عزاداری منم داشتم تو حال خودم گریه میکردم که خانمی طبق معمول شاکی شد میگی مامانی چرا گریه میکنی میگم دلم تنگ شده برای حرم  امام میگی برای چی گفتم چون دوستش دارم خیلی جدی در جواب من میگی خوب دوستش نداشته باش تا دلت تنگ نشه بعدم گریه نکنی دیگه.....

روز آش مامان جون وقتی همه آشها رو تزیین کرده بودیم آماده برای بیرون بردن اومدی خیلی متفکرانه همشون رو یکی یکی ارزیابی کردی بعدم گفتی چقدر قشنگ شدن اینا میخواین بدینشون به کی؟..وقتی این جمله ها رو میگفتی خیلی دیدنی بود قیافه قشنگت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)