آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آرمیتا دختراهورامزدا

5/2 ساله شدی

1390/12/6 13:27
نویسنده : محبوب
180 بازدید
اشتراک گذاری

عشق همه زندگی من آرمیتا خانمی دوستت دارم

دخترم دیروز 5 اسفند دو و نیم ساله شدی تولدت مبارک عزیزم هر ماه روز پنجم ماه خانمی من یک ماه به عمر نازنینش اضافه میشه بزرگتر و بزرگتر و خانم تر میشه خیلی هم خوب همه چیزها رو یاد میگره و باعث افتخار من و باباییش

قربونت برم خیلی خیلی دوستت داریم

مامانی این روزها ت واداره خیلی کار دارم اصلا وقت نمی کنم که بیام از حرفها و کارهای قشنگت برات بنویسم تو هر روز با گفتن یک جمله فیلسوفانه جدید کلی ماها رو سورپرایز میکنی همش نقل مجلسی که آرمیتا اینو گفت و این کارو کرد طبق معمول مامان جون و بابا جون هم از من و بابا حمیدی بدتر یکسره ازتو و کارهات تعریف میکنن خداییش خیلی هم خوردنی و شیرین زبونی الهی دورت بگردم همیشه سلامت باشی مامان جان ...

شب جمعه رفتیم خونه نویی خاله فاطی و تولد سارا هم بود که ٥ اسفند به تو که خیلی خوش گذشت با اون مهرنوش حسابی آتیش سوزندید رقصیدنتون هم که خیلی باحال بود تو انقدر می چرخیدی که سرت گیج میرفت. چه شمعی تو کیک گذاشتین و چند بار انگشت تو خامه های کیک زدید خدا میدونه ...

اولین آدم برفی رو هم دو هفته قبل که رفتیم برف بازی درست کردیم و کلی هم عکسهای قشنگ گرفتیم حسابی برف بازی کردی و یه آش خیلی خوشمزه هم که مامان جون پخته بود خوردیم خیلی خوش گذشت من همیشه برف بازی رو دوست داشتم ولی حالا با وجود نازنین تو به منم خیلی بیشتر ازهمیشه خوش گذشت

کلا تواین دو ساله و نیم که خانمی رو از خدای مهربون هدیه گرفتم همه زندگیم و حال وهوام عوض شده حالا همه کارهایی رو که میکنم به عشق تو و نتیجه همشون خیلی شیرین تر و لذت بخش تر ازگذشته است

امسال فکر کنم برای چیدن هفت سین کمکم باشی و ذوق کنی اخه الان فهمیده تر شدی و ازاین جور کارها هم خیلی خوشت میاد من که روز شماری میکنم تا با دختر گلم هفت سین حوشگلی بچینیم و با هم تخم مرغ رنگ کنیم میدونم که این قسمتش رو بیشتر ازهم دوست داری   و خودمون و آماده کنیم برای ورود به یه سال جدید که امیدوارم برای همه مردم ایران و خانواده ما یکی ازبهترین سالها باشه ....... الهی آمین........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)