آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آرمیتا دختراهورامزدا

2تا دیگه دندونی

1389/11/3 12:09
نویسنده : محبوب
139 بازدید
اشتراک گذاری

عشق گلی مامان سلام خوبی عزیزم مادری فدات شه که انقدر تو شیرین و خواستنی شدی پنجشنبه که رفته بودیم خونه خاله فاطی شب برگشتنی یه کمی بی تابی میکردی و دستت به لپ خوشگلیت بود حدس زدم که داری دندون جدید در میاری ولی خوب خبری نبود تا روز شنبه شب که داشتم باهات بازی میکردم یهو دیدم که دو تا مروارید کوچولوی خوشگلی از بالا دارن دالی میکنن طبق معمول کلی ذوق کردم و واسه دختری شعرای قشنگی خوندم دورت بگردم تو هم با مامان همراهی میکنی و میرقصی و شادیت و نشون میدی دلیلش مهم نیست مامان که شادی کنه و خوشحال باشه توهم همینطوری و اگه من ناراحت باشم مریض باشم یا گریه کنم تو هم غصه میخوری و حتی گریه میکنی فدای همه مهربونیات بشه مامانی عزیزترینم دوستت دارم    بغل دندون 15 و 16 هم مبارکت باشه همیشه سلامت باشی و دندونهای مرتب و سالم و خوبی داشته باشی الهیییییییییییییییییییی آمین

خدای بزرگ شکرت به خاطر آرمیتایی و همه خوبیها وعشق پاکش دوستت دارم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)